ponedjeljak, 29. travnja 2013.

TORTA ZA KRIZMU (Sv. potvrdu)

        Suprugov nećak i ujedno zajedničko krsno kumće mi je ove godine iskazao povjerenje i zamolio me da mu napravim tortu za krizmu i izrazio želju da bude od vanilije. Kako većina torti ima u nekakvoj kombinaciji čokoladu, orašaste plodove, kakao ili je voćna dala sam si u zadatak da nađem neki recept  bez navedenih sastojaka, a da opet bude posebna jer je dan za koji sam ju spremala itekako poseban.
         Izbor biskvita je pao na biskvit sunčeve pjege s coolinarike, autorice lynde čijih sam dosta recepata isprobala i bila zadovoljna. 
biskvit

          Mislila sam da ću prije krizme isprobati recept, ali nisam stigla. Biskvit sam radila dva dana prije i moram reći da nisam pogriješila. Uopće se nije sasušio i bio je super ukusan. Jedino što nisam obraćala pažnju na detalje i dok nisam smiksala i bijeli i žuti biskvit (koji se miješaju) nisam skužila da se u stvari radi o biskvitu od 11 jaja, a ne 7. U bijeli biskvit ide 7 bjelanjaka, a u žuti 7 žumanjaka i 4 cijela jaja pa mi nije sve stalo u kalup 28 cm. Na kraju sam dio biskvita pekla u malom četvrtastom plehu i dobila tortu na kat. 

          Kremu sam radila po vrlo jednostavnom receptu koji mi je napisala jedna moja mama s foruma:
U 0,5l mlijeka skuhati 4 jaja izrađena s 2 pudinga od vanilije i 14 žlica šećera. U ohlađeno dodati 250 g margarina.

         Torta je ukrašena šlagom. Motiv je trebao biti bijeli golub sa zrakama sunca (Duha svetoga), ali su me nećaci i sinovi zafrkavali da golub može bisi samo onaj koji je probio zvučni zid i da njima to više liči na avion. 
         Kako god bilo, torta je nestala i oni koji u subotu, kad je bila Krizma nisu probali u nedjelju nisu više imali što probati. Ostalo je drugih kolača i čokoladna torta, ali ove ni za kušati. Recepti pod sigurno idu u omiljene. 
link party
A Marvelous Mess

1 komentar:

  1. Hay. Imas nagradicu na mom blogu http://malaradionicagogaz.blogspot.com/.
    Zelim ti jos puno lijepih stvarcica, pratit cu te.
    Lp, Goga

    OdgovoriIzbriši